KOMUNIKAT

2013-06-14

KOMUNIKAT

  1. W ostatnich dniach miało miejsce kolejne gwałtowne załamanie pogody (ulewy, deszcze, wyładowania). Spowodowało to liczne usterki i przerwy w działaniu sieci. Nasze służby serwisowe bezzwłocznie rozpoczęły: inwentaryzowanie uszkodzeń, lokalizację usterek a następnie ich usuwanie. Ponieważ tego typu zdarzenia powodują rozległe szkody – ilość interwencji przekracza niekiedy liczbę 100. Tak duże rozmiary szkód powodują, iż usuwanie skutków takich nawałnic przeciąga się w czasie, musi trwać niekiedy nawet kilka dni.
  2. Większość uszkodzeń wychwytujemy sami poprzez własne narzędzia monitorujące na odległość stan sieci. Spora część uszkodzeń występuje wyłącznie u Abonenta, w obszarze jego domu lub mieszkania. Rodzi to konieczność zgłaszania awarii przez Abonenta, bowiem system nasz nie wychwytuje ich (np. spalona karta sieciowa, spalony router, itp.). W tej sytuacji prosimy o zgłaszanie nam tego rodzaju uszkodzeń na niżej podane adresy.
  3. Korzystając z okazji, przypominany o konieczności wyłączania z sieci (poprzez wyjęcie wtyczki) wszelkiego rodzaju odbiorników prądowych (m.in. komputera) – w przypadku, gdy występują wspomniane wyżej gwałtowne zjawiska atmosferyczne.
  4. Zgłaszanie uszkodzeń:

    Telefonicznie:
    • w godz. 8-16     -    14 - 688 9000 w. 20 lub 27
    • w godz. 16-20    -    604 435 160

    Elektronicznie:
    • dla usług internetowych     -    si@prospect.pl       
    • dla usług telefonicznych    -    cts@prospect.pl